Pages

Ads 468x60px

12 Temmuz 2007

Live Blogging

Efenim, "Live Blogging" kavramını ilk duyduğumda "a-ha! bunu ben de yapmalıyım!" demiştim, kısmet bugüneymiş.

"Live Blogging" blog sayfaniza o anda yasadiginiz bir olayi sizi okuyanlara aninda, gercek zamanli olarak aktarmak demekmiş.

Şu anda Kaş'da bir plajda, arkadaşımın dizüstü bilgisayarını kullanıyorum. Üzerimde sadece bir mayo, yanimda buz gibi bir Efes, sıcak ama hafif esintili bir hava, monitorun hemen ustunde sadece gözlerimi oynatarak gorebildigim deniz ve bir dolu arkadasla beraber keyifli bir tatil suruyorum. Tek keyifsiz olan su anda karsimda kendi bilgisayarinda proje cizen Secil, oflayip pufluyor surekli, ehehhe. (bunlari yazdigimi soyledigimde "kafani kirmak istiyorum senin!" dedi, hihihihi)

Bir geek icin cehennem, internet'ten uzak kalmaktir (bu benim lafim, tarihe gecsin lutfen). Haliyle tatilin Alanya ayaginda internet'ten uzak kaldigim icin biraz keyifsizdim ama su anda xbox360fanboy.com adresinde son E3 haberlerini okudum, keyfim yerinde. Tek derdim msn'i actim ama baglanti rezil oldugu icin insanlara attigim mesajlar yerine ulasmiyor.

"Bi dolu arkadas" derken bu sene tatilin Kaş ayagina 16 kişi geldigimizi eklemek istiyorum. Ankara'da surekli gorustugumuz ve kafa dengi bir dolu arkadasla beraberim yani. Kaptan, Toros, Secil, Doktor, Pınar, Baler, Aslı, Bahadır, Sibel, Ali, Özge, Cengo, Tora Bora, Toğkan, Ceyda ve bendeniz. Geçen seneki kadroya gore bayaa bi genislemis durumdayiz anlayacaginiz.

Bu yaziyi bitirdikten sonra birami bitirip, koşarak denize dalicam. "of puf" diye (deniz yatagi olmadigi icin) 5 dk sonra yorulup geri ciktiktan sonra yeni bir bira soyleyip ya kitabima gomulucem ya da okey oynamak icin birilerini ayarticam.

Sonuc olarak, tatil güzel şey be!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

serseri böceğim...bi dolu arkadaşınla çok çok keyifli günler geçir..kışın bunalırsan dönüp hatırlarsın :)

Adsız dedi ki...

Serseri sinsi böcek :) Karşı masada acayip frozen bir içki ve bira beklerken blogunu kutluyor ve bir sonraki tatil ayağı için İstanbul'a bekliyoruz :)

Aslı & Baler

Adsız dedi ki...

XBox 360'ın plajda çalışabileni üretilsin hemi de network lüsünden olsun

Kelebek Etkisi dedi ki...

selam, nette mika ile ilgili bir şeyler ararken senin bloğuna rastladım...ve kaldım.
çok değil 2 hafta sonra bende kaş'ta olacağım... öneri ve tavsiyelerinden faydalanmak isterim...

Admin dedi ki...

Kaş ufak bir yer olduğu icin tavsiye listesi de pek uzun olamiyor maalesef.

Begonvil Otel'de kaliyorum 2 senedir, memnunum. Ama zaten 2 hafta sonra gidiyorsan kalacak yeri ayarlamışsındır.

Gündüzleri Derya Beach'de denize girdik, sezlong ve semsiye icin ucret almiyorlar, sadece yediginize ve ictiginize para veriyorsunuz. Huzurlu ve guzel bir mekan. Ayrica isterseniz ertesi gune size yer de ayiriyorlar. Muhtesem pizza yapiyorlar, siddetle tavsiye ederim.

Aksam yemegi icin mutlaka İkbal'de (Afyon'daki İkbal ile alakasi yok) biber soslu bonfile+kırmızı şarap deneyin. Hayatımda yedigim en guzel bonfileyi yapıyorlar (orta pişmiş guzel oluyor) Ayrica İkbal'in hemen karsisindaki Blue House'da guzel rakı ve balık keyfi yapılıyor, hele terasının manzarası cok guzel, terasda oturmak icin ısrar edin. Bir de Makarnaci var, pesto sosunun hastası oldugum icin oraya da dayanamiyorum. Bu mekanlarin hepsini sora sora bulabilirsiniz.

Vaktiniz olursa tekne gezilerini tavsiye ederim. Gayet eglenceli geciyor, ozellikle arkadas grubunuz kalabaliksa ve teknede yabanci yoksa. Bu gezinin riski, guneste feci yanabilirsiniz. Su anda istakoz gibi kıpkırmızıyım. O yuzden tekne işini tatilin sonlarina, bunyenin gunese iyice alistigi bir zamana birakmak iyi olabilir. Ha bir de pazarlik etmeyi unutmayin.

Aksam icin pek birsey diyemiyorum, Mavi Bar en bildik mekan ama ara sokaklarda bir Jazz Bar var, orasını seviyorum, bi arayın derim. Gidecek bir yer bulamazsanız, meydandaki bakkaldan bira alıp Mavi'nin karsisindaki duvarlara tünemek de guzel oluyor, tabi duvarda oturacak yer bulabilirseniz.

Simdiden iyi tatiller, Kaş kafa dinlemek icin guzel bir mekan gercekten.

Kelebek Etkisi dedi ki...

çok teşekkürler...
önerilerinizi değerlendireceğimden emin olabilirsiniz..

Kelebek Etkisi dedi ki...

Selam,

Tüm önerilerinizi denedim... Muhteşem bir tatil idi.. Yüeğim orada kaldı..
Teşekkürler...

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...