Pages

Ads 468x60px

25 Aralık 2008

Flight of the Living Dead

İflah olmaz bir zombi filmleri hayranı olarak bu filmin afişini ilk gördüğümde "yine ucuz bir film herhalde" dedim. Yine de zombi filmi olsun, çamurdan olsun diyerek oturup başına izledim. Şimdi ilk yorumumdan dolayı çok pişmanım. Film ekibindeki büyüklerimin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öper, hepsini muhabbetle kucaklarım.

Zombil filmi seviyorsanız kesinlikle kaçırmamanız gereken bir yapımmış meğerse. Şu aralar yaşayan ölülerle ilgili filmler tekrar moda oldu, ben de elbette bunun keyfini çıkarıyorum. Ama bolca vizyona giren filmlerin hepsi kalitede olmuyor haliyle. Flight of the Living Dead kadar keyif veren bir filmi ise uzun zamandır izlememiştim.

Birşey anlatmıyorum filmle ilgili, direk oturup başına izleyin. Aralara serpiştirilmiş esprilere de özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...