Pages

Ads 468x60px

13 Ekim 2006

Philosophiae Naturalis Principia Mathematica

Efendim uzunca bir aradan sonra tekrar bir blog yazısı ile birlikteyiz, sözlerime başlamadan önce hepinizi saygıyla selamlarken Lost senaryosunu yazanlara ağzıma geleni söylüyorum.

Neden? Eski blog sitemi takip edenler bilir (bakınız sağ tarafta linki de mevcut), Lost'u ilk izlemeye basladığımda çok beğenmiş, heyecanlanmış ve hatta kudurmuş, herkeslere de tavsiye etmiştim. Birçok insana bu mikrobu bulaştırmanın hazzını yaşarken 2. sezon bitmişti. Bütün yaz boyuna 3. sezonun ilk bölümünün yayınlanacağı 4 Ekim'i heyecanla bekledim. 301'i izledikten sonra "allallaaa, nooluyo be!" dedim, 302'yi de dün akşam izledim ve artık kararımı vermiş bulunuyorum: Lost bir saçmalıklar yumağıdır arkadaş! Anlaşılan o ki, senaryoları sadece günü kurtarmak ve insanlara merak yaşatmak için yazıyorlar. Gelecek ile ilgili hiçbir planları yok çünkü geçmişte ortaya attıkları gizemlerin nerdeyse hiçbirini çöz(e)mediler. Bu saatten sonra olan bitenleri akla ve mantığa uygun bir biçimde toparlamaları ise bence nerdeyse imkansız. Yine de izlemeye devam edeceğim ama eskisi kadar heyecanlı değilim Lost konusunda. Hatta kızgınım bile diyebiliriz. Umarım ilerki bölüm ve sezonlarda beni haksız çıkarmayı başarabilirler.

Dün Orhan Pamuk 2006 Nobel Edebiyat Ödülü'nü aldı. Bu konuda sadece "Orhan Pamuk'a bırak nobeli, günahımı vermem" diyorum, başka da yorum yapmıyorum. Ayrıca o ödül benim gönlümde her zaman koca çınar Yaşar Kemal'in hakkı olarak kalacaktır.

Dünyayı ele geçirme planımı nasıl başlatacağımı düşünüp bir türlü aklıma bir yol gelmezken komşularım gecen Cuma apartman yöneticiliğini bana kakalayarak imdada yetiştiler. Kendilerine buradan teşekkür etmek istiyorum. Önce Seda Apartmanı, sonra dünya benim olacak!

Google YouTube'u 1.6 milyar dolara satın almış. YouTube'un 2005 Şubat ayında kurulduğunu düşünürsek demek ki hala web 2.0 dahilinde akıl edilip para kazandıracak fikirler var. Yahu biri de benim aklıma gelsin be!



"I like you, do you like me?"
- Borat talks to a man who is demonstrating carpentry techniques from the 19th centuary.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi aidatlari toparlama konusunda bir sorun olursa haberimiz olsun :D

limoncicegi dedi ki...

heyoooo yani evde parti versek, yer yerinden oynasa ve sen zil calinca acmasan, gidip yine yonetici diye sana sikayet edecekler. Anami alan kadi, kime sikayet edeyim hesabi :)

hadi kolay gele, kalkinma planinda ne var ? her ay yapilacak apartman smirnoff partioleri ????

Limon Cicegi

Admin dedi ki...

ya bu parti isi hic aklima gelmemisti! Yasa Sü, onumuzdeki 1 yillik firsati iyi degerlendirmek lazim ;)

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...