Pages

Ads 468x60px

18 Eylül 2006

Şerefsiz Saylonlar!

Bu sezon cnbce'de yeni başlayan dizilere şöyle bir bakayım dedim. Ghost Whisperer vasat geldi, vakit kaybı, izlemeye değmez. Family Guy, eh işte. Ardı ardına bir dolu absürd espri, bir yerden sonra bayabilir. Yine de boş vakit varsa izlenebilir.

Ancaaaak, bu sezon bir dizi başladı ki, yorum olarak sadece "vay ki vay, hey ki heeey" diyebiliyoruz: Battlestar Galactica. Dün ilk bölümü vardı ve 2 saat sürdü, televizyonun başına çakıldım kaldım resmen. İlk iki bölüm böyle uzun ve kaliteli olacak, umarım normal dizi halinde de aynı kalitede devam eder. Düzgün bilimkurgu dizisine hasret kaldığımızdan mıdır, yoksa hakikaten süper mi yapmışlar bilmiyorum ama çok keyif aldım. şiddetle tavsiye ediyorum. Yalnız o Starbuck denen hatun karaktere sinir oldum, allah kocasına sabır versin. Gerçi kim evlenir onunla, evde kalmış zaten. Kızını dövmeyen dizini döver diye boşuna dememişler...

Demek ki neymiş, bu sezon Lost ile beraber Battlestar Galactica da izliyormuşuz. Arada da vakit olursa X-Files ama o yeni karaktere alışamadığımdan diziden soğudum sanki bir miktar.

Benim evin oraların trafiği artık hepten arap saçına döndü. Şili Meydanı, Amerikan Büyükelçiliği'nin orası, Kuğulunun yan tarafı, Cinnah falan bi dolu yer kapalı. Güvenlik'in tamamı tek yön ve Yeşilyurt'un bir kısmı ters tarafa tek yön oldu. Artık ben bile nerden girip nerden çıkılır şaşırıyorum, o tarafa ilk kez yolu düşen olursa allah sabır versin. Bi girdi mi çıkamaz valla. Taksiye binmek de çözüm değil, dağları taşları dolanıyor iki adımlık yere gidebilmek için. O yüzden artık bol bol yürüyorum heryere. Emin Çölaşan bu Pazar çok güzel yazmış Ankara'da olan biteni, okuyun derim.

Son zamanlarda birkaç PSP oyununu deneme fırsatım oldu. LocoRoco gerçekten çok ilginç ve eğlenceli bir oyunmuş. Tek kötü tarafı fazla basit olması, kolayca bitirilebiliyor. Everybody's Golf de güzel bir oyun, nicedir ilk defa aletin şarjını bitirecek kadar oynadım bir oyunu. Nascar 07 hayal kırıklığı oldu maalesef. Sonbaharda bir dolu oyun çıkacak, derslerden vakit kaldıkça oynarım artık.

Ama bu Saylonlar cidden şerefsiz ya. Alıcan çekici, girişicen alayına. Bak yine sinirlendim şimdi...

5 yorum:

Oktay dedi ki...

ben de izledim, hastası oldum... devamı da aynı şekilde gelir umarım... Saylonlular biraz güzelleşmiş ama sanki :) gözüme bi hoş göründü...

limoncicegi dedi ki...

lost lost lost lost.. lost istiyorum lost lost

Adsız dedi ki...

Ilk sezon mu yoksa uc'den mi basladilar?

Admin dedi ki...

Lost 4 Ekim'de basliyor.

Abi once iki tane ikiser saatlik (hani sci-fi channel icin cekilen) bolumu veriyorlar. sonra da ilk sezondan devam edecekler. orda 3 mu oynuyor simdi?

Adsız dedi ki...

3 basladi.. 8)

Ama gel gorki benimde ilk iki sezonu izlemem lazim.. Arada cok bolum kacirdim cunku

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...