Pages

Ads 468x60px

19 Eylül 2006

güzel bir musiki haberi



Sevdiğimiz, takdir ettiğimiz, özellikle hemen hemen her FRP severin hayran olduğu Alman grubu Blind Guardian, yıllar süren suskunluğun ardından yeni bir albüm ile nihayet karşımızda. Hobaaaaa! Sabah sabah bu güzel haberi bana vererek günümü şenlendiren canım kardeşime, Blind Guardian'a, kapağı çizen müthiş şahsiyete, kapıcımız Aziz Abi'ye, Gençlerbirliği Yönetim Kurulu'na ve Arnavut Ciğercisi Naci'ye huzurlarınızda teşekkürü bir borç bilirim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dayanamayip Mayis'da single'i almistim (Fly).. Sarkilar fena degil. Fly, biraz night in the opera'daki sarkilar tadinda.. Obur adi skalonga'ya benzeyen sarki ise daha eskileri animsatiyor (bard's song gibin)..

Ev tasidigimdan dolayi almadim daha, ama hemen alinacak..

Bu arada Maiden'de yeni album cikardi... Bi haberde benden

Admin dedi ki...

hah yasa abi, ben de merak ediyordum nasil olacak album acaba diye :)

tez zamanda alinip dinlene!

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...