Pages

Ads 468x60px

05 Eylül 2006

ordaydık ve şimdi burdayız

3 haftalık tatil bitti ve geri geldim. Tatillerin her zaman bir iyi bir kötü ortak noktası olur. İyi taraf, tatiller her zaman güzel geçer. Kötü taraf, tatiller eninde sonunda biter.

Şimdi bir başka güzel haberle devam edelim. Hani eski blog sitemde çocukluğumuzun çizgi filmlerinin anlatıldığı bir web sitesinden bahsetmiştim de hepimiz hastası olmuştuk ya. Hah, evet. Şimdi de yaşıtlarımızla sohbetlerde "olm hani bi dizi vardı..." diye başlayıp uzadıkça uzayan eski tv dizileri konusu ile ilgili bir sayfa yapmışlar. Mutlaka görmeniz lazım, şahsen gayet başarılı buldum.

PSP için 2.71->1.50 downgrader nihayet çıktı. Hadi gözümüz aydın. Cumartesi günü bir miktar stresli de olsa işlemi başarı ile gerçekleştirip homebrew ortamlarına geri döndüm. PSP ile ilgili birkaç güzel haber daha var; gps ve kamera yakında çıkıyor, bu kesinleşti. Ağustos ile yılbaşı arasında yaklaşık 200 yeni oyun çıkıyor. Ayrıca Ekim ayında çıkması beklenen yeni firmware ile PS1 emulatörü de geliyor. Artık bütün PS1 oyunlarını PSP'de oynayabileceğiz. Yılbaşından önce de aletin US satış fiyatının $150 civarına inmesi bekleniyormuş. Seviyorum ben bu aleti yaaa...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen buraya taşındığından beri daha bi resmi daha bir sakin yazar oldun..

msn spaces zamanlarındaki hafif tırlak halini özletme lütfen.

Admin dedi ki...

ehu tamam :)

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...