Pages

Ads 468x60px

03 Ağustos 2006

flyboys

Hep 1. Dünya Savaşı'nda hava çatışmalarını konu alan bir film olsun isterdim. Nihayet dualarım kabul oldu, sonbaharda Flyboys geliyormuş. Trailer'ını izledim, benim için gayet tatminkar görünüyor. Film kötü bile olsa yine de dvd'sini alırım, sırf trailer'daki birkaç sahne için bile değer. Dvd diyince, dün alışveriş işini biraz abartmışım, eve 14 tane dvd ile geldim. Ne ara izleyeceksem artık...

Ama birini hemen izledim; Alive. Daha önce de tv'de birkaç kez izlemiştim. Seviyorum bu tür filmleri ya. Konunun gerçek olması da filmi daha ilginç kılıyor.

Haftasonu için 38 derece falan demiştim ya, 40 küsür olacakmış. Bu senenin en sıcak haftasonu geliyor. Arkadaşlarla Kapadokya planımız vardı ama açıkcası o sıcakta gençlere ayak uyduramayabilirim diye gitmemeyi düşünüyorum.

Çok fena Red Barok 3D damarım kabardı, bana acele bir woodoo2 ekran kartı lazım, ufff...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir de Memphis Belle vardır ama anlaşılan seni doyurmamış...Seni biraz tanıyorsam sen bu filmin (sırf havada geçen sahneleri için) hastası olur, filmi izler izlemez "Reenkarnasyon varsa ben Red Baron'dum!" damarın kabarır :)

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...