Pages

Ads 468x60px

09 Ağustos 2006

süper kahraman

Hep bir süper kahraman olmayı istemiştim. Etrafta radyoaktif örümcekler pek kolay bulunmadığından ve benim tek doğal süper yeteneğim aşırı terlemem olduğundan ki bunun kötülerle mücadelede pek bir işe yaramayacağını anlamam çok uzun sürmedi, hayatıma normal bir insan olarak devam etmem gerekti. Ta ki bugüne kadar! Evet, ümitler bir web sayfası ile tekrar yeşermeye başladı. Kötülerle mücadele için sadece $200.000 bulmam yeterli. Sonrasında elbette bir kostüm tasarlamak ve dikmek falan gerekecek ama olsun, onlar işin zevkli kısmı. Savulun kötüler, banka kredisi ile süper kahraman olup geliyorum!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

simdi bu parayi biz arkadaslarla aramizda toplasak sonrada yolda gordugumuz hatunlara sarktigimizda kocalarinin diklenme ve siddete basvurma durumlarinda senin bize bir yararin olacak mi ben ozellikle bunu merak ediyorum.

tesekkurler

Admin dedi ki...

abi soyle yapariz, ben adami sakinlestirip "abi ben bunlarin cezasini vericem, yenge simdi siddet gormesin" diye alir sizi tenhalara goturur birakirim. sonra adama doner "abi guzelce benzettim serserileri, gozum de tutmamisti zaten, yenge saygilar" der uzaklasirim. malum $200.000 az para degil, size karsi bi yanlisim olmaz yani.

Adsız dedi ki...

Guc beraberinde sorumlulukta gerektirir.. Iyi dusunelim bence...

Bir de 200k$'a Virgin Aerospace ile uzayin sinirlarina gitmek var.. Bu ikisi arasinda bi secim sansimiz olursa napacagiz peki?

Oktay dedi ki...

yaf iyi guzel de, bu alet seni ucurmanin disinda bi ise yarayacak mi?.. yani extra guc filan katmiyor di mi?..
bi de yakit olayini dusunmek lazim, hadi ucarak filan ustunluk saglayacaksin da, tam kritik anda benzin bitti, ne olcak o zaman?... benzin istasyonlarinda LPG'nin yanina bi de jet yakiti pompasi konsun.. :P

limoncicegi dedi ki...

Bence kesin yarayacak. Kisilik patlamasi yapacak :)) Ucma duygusu ile ucabilme guveni artik Muzonun uzaydan bize el sallamasini bile saglar. Boylece silhoutte'nin dedigi islem de gerceklesir. Lakin benzin, kasko, park parasi icin bir cozum dusunmen sart

Admin dedi ki...

ya Rocketeer yapinca adamdan sayiyosunuz, ben "ucucam" diyince laf ediyosunuz ama, olmaz ki? benim neyim eksik? ayrica super kahraman olucam dedim ama "kar amaci gutmeyecegim" demedim. kurtardigim her vatandastan en azindan masraflara biraz katilmasini beklerim, acik soyliim. suyla calismiyo bu alet!

Oktay dedi ki...

ehehe.. al simdiden calismaya basla bence, oyle deltakanat'a filan benzemez bu :P
http://www.miniclip.com/games/rocketman/en/

Adsız dedi ki...

Abi bu biodizeller calisiyomu? O zaman ucuza gelebilir. Bi de alinca sanayide ferrari goruntusu verecek bi kaporta yaptir da "cool" olsun.. O zaman reklam falan alarak super kahramanlik da yapabilirsin hani..

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...