Pages

Ads 468x60px

04 Ağustos 2006

Red Baron

Flyboys gazı ile dün akşam birkaç saat Red Baron oynadım. Aman nasıl özlemişim anlatamam. Bir OpenGL emulatoru bulduğum için eski woodoo2 ekran kartına da ihtiyacım kalmadı, süper oldu. Yalnız biraz hamlamışım, haftasonu dehşet sıcak olacağı için evden çıkmayıp bol bol uçarım artık. Öyle kaptırıyorum ki bazen, pilot G yerken ben de nefesimi tutup kendimi kasıyorum.

Hala şöyle keyfime göre bir template bulamadım burası için. Uğraşmaya çok vaktim de olmadı açıkcası. Önümüzdeki haftadan sonra uzuuun bir tatile çıkmayı planlıyorum, o tatilin çoğu evde yatarak geçeceği için buraya birşeyler yapmak için bolca vaktim olacak. Ayrıca okunacak kitaplar, izlenecek filmler de sıralarını bekliyorlar. Ve elbette bol bol dart antrenmanı. Bu sene lige yine katılıyoruz, ancak takım henüz şekillenmedi. Bakalım neler olacak.

Zaman öyle hızlı değişiyor ki, beraberinde alışkanlıklar, oyunlar ve jargonlar da değişip kendilerini şekillendiriyorlar. Aşağıdaki yazıyı bir forumda okudum, noktasına virgülüne dokunmadan buraya koyuyorum:

"Geçen Abyss Blessing aldım 300m'e. Kullandım. +7 chittin bow'u +8 yaparken yaktım. chittin shell aldım dupe çıktı kayboldu. Sonra roll back oldu. Abyss Blessing'in parası geri geldi experience'lar hala duruyor :) chittin bow geri geldi 25 gold bar'a sattım :) chittin shell malum.. kingle tanışmışlığımız var, söyledim, bana o dupe satan adamın ismini geçti yukardan şimdi ne chittinler ne erenionlar var 10milyona satamıyor :) "

Genel olarak anladığım kadarıyla oyunda birisi bu elemana sahte bir şey satmış. Bu eleman durumu farkedince de adamı afişe etmişler, kimse alışveriş yapmıyormuş. Ancak bu kadarcık şeyi anlayabilmek için yazıyı 5-6 kere okumam gerekti. Yazı İngilizce mi Türkçe mi o da belli değil. Okurken ağzım açık kaldı valla.

Rocky ölmemiş, yılbaşında yeni film geliyor! Bugün kardeşim gönderdi trailer'ını, "allallaaaaa" dedim ama yine de film gelince izlerim herhalde.

Hala bu yazılara resim koyamadım bi türlü. Ben bu kadar beceriksiz bi adam değildim, ne oldu bana???

Hiç yorum yok:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...