Pages

Ads 468x60px

02 Ağustos 2006

tebdili mekanda ferahlık vardır

Eski blog sitemden (http://spaces.msn.com/muzafferb) buraya taşındım. Ordaki yazıları ilerde bir şekilde buraya almaya çalışacağım. Aslında burayı açalı bir seneden fazla olmuş ama hiç kullanmıyordum. Eşşek kafam.

Şu anda burası yeni taşınılan bir ev gibi dağınık ve düzensiz. İlk fırsatta ortalığı toplarım.

Şimdi çok yazasım yok ama aklımdayken şu haberi vereyim; cnbce'de çocukluğumuzun dizisi Battlestar Galactica tekrar başlıyormuş. Çok sevindim bu habere. Ayrıca Family Guy isimli çizgi dizi de bundan sonra aynı kanalda gösterilecekmiş. Yaşasın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ama o tebdili mekan..hem ben dahi anlamındaki de'leri de ayrı yazarım hep :)

Admin dedi ki...

hakikaten yanlis yazmisim. bir de net'te bakinip oyle yazmistim. tdk'ya bakmaya usenirsem boyle olur tabi. sagol canim kardesim:)

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Kendi halinde, sıradan, hayatın koşturmacası içinde yuvarlanıp giden, çocuk ruhlu ve hiç büyümek istemeyen bir adam burada içini döküyor...